Wednesday, May 16, 2012

တိုတိုေလးမ်ား


သိခ်င္လို႕

" ဗ်ိဳ႕ အိမ္ရွင္တို႔ ၊ တစ္ဆိတ္ေလာက္ေခြးၾကည့္ေပးပါ "
" မစိုးရိမ္ပါနဲ႔ ရဲရဲသာလာခဲ့ပါ "
" ခင္ဗ်ားေခြးက မကိုက္တတ္ဖူးလားဗ် "
" ကြၽန္ေတာ္လည္း အဲဒါကိုသိခ်င္ေနတာ ၊ ဒီေကာင္ကအခုမနက္မွ ၀ယ္လာတာေလ "



အံက်ပဲ

 " မင္းကအန္တီ့သမီးကို ၾကိဳက္လုိ႔ဆို "
" ဟုတ္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ "
" ေျပာရမွာေတာ့အားနာပါရဲ့၊ အိမ္ေထာင္တခုတည္ေဆာက္တယ္ဆိုတာ စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔လိုအပ္သလို လူခ်မ္းသာ ဖို႔ကလဲအေရးၾကီးတယ္ကြယ့္၊ ၂မ်ိဳးလံုးျပည့္စံုမွ အိမ္ေထာင္ေရးဆိုတာ သာယာမွာ "
" အန္တီတို႔ဘက္က လူခ်မ္းသာျပီးသားဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ဘက္က စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔တာ၀န္ယူပါ့မယ္ခင္ဗ်ာ... "



မလိမ္နဲ႔

လူစကားေျပာတတ္ေသာ ၾကက္တူေရြးကို လူတစ္ေယာက္
ဝယ္လာသည္။ အိမ္သို႕ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ၾကက္တူေရြးကို ေျပာသည္။
လူ-“ငါေျပာတဲ့အတိုင္း
လိုက္ေျပာစမ္း။ ကၽြန္ေတာ္လမ္းေလွ်ာက္ႏိုင္ပါသည္။” ၾကက္တူေရြး-“ကၽြန္ေတာ္လမ္းေလွ်ာက္ႏိုင္ပါသည္”
လူ-“ကၽြန္ေတာ္စကားေျပာႏိုင္ပါသည္”
ၾကက္တူေရြး-“ကၽြန္ေတာ္စကားေျပာႏိုင္ပါသည္”
လူ-“ကၽြန္ေတာ္ပ်ံႏိုင္ပါသည္”
ၾကက္တူေရြး-“ဒါကေတာ့ လိမ္တာပဲ”

No comments:

Post a Comment